Redo för H35

Det har tagit många år, men jag är nog reda att ta steget till det okända. Jag råkade en gång för länge sen springa H35 eftersom eventor föreslog det automatiskt då det enligt passet var dags, men jag har länge stretat emot, i början enkelt men nu i år på femdagars var det tungt. Jag har svårt att orka 12-13 km nu, men där är de bästa banorna och bästa motståndet. Heller sist i H21 än sist i H35...
 

Men nu känner jag mig gammal och seg, och i H21 finns knappast någon som jag kan tävla mot (mina O-polare springer inte längre eller så i H35/H40 och någar i Elit, de som fortfarande platsar i H21 är ju så bra att jag liksom inte kan tävla med dem) , så kanske är det dax för H35 på allvar nu? Fast om jag ändå inte springer H21 så kanske öppen bana är det bästa? Vad är det för mening att tävla om man inte tävlar på riktigt (som en moståndarkompis til H35 alltid tjatar om)? Då slipper jag välja förrän på morgonen om det är väder nog att åka iväg... Vi får se hur jag gör med Svealands nu till helgen. Det blir som en värdemätare!

Kommentarer
Postat av: .c

Du vet att det är preO-dm om några veckor, väl? Där kan du tävla mot de bästa...

Svar: Jag har ritat kartan så det kan vara en bra idé!
zerbembasqwibo.blogg.se

2013-08-05 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0