Håriga knän, sladdriga tajt men den bästa säsongen nånsin väntar!

Mina knän har blivit håriga. Det har säkert vuxit ganska många strå där åtminstone 25 år... men det är först nu sista åren som jag sprungit så lite att de slutat nötas bort.
 
I november fick jag ont i en fot, och har sen dess sprungit så lite att mina tajts numera ger mina ben torgskräck.
 
Foten är slapp i ligamenten och jag får en stor belastning på insidan, och då mycket ont. Foten "flyter ut" när jag står på den. Det borde ju vara perfekt med simning så, men jag har bara deltagit i en enda simorientering än så länge (på en höst öst).
 
Idag var det barmark runt mitt samhälle om man inte tog sig upp för några höjdkurvor. Med sällskap startade jag som en ko på grönbete! Vältejpad fot och jag jublade iväg! Bestämde mig för en liten brant, och även om det inte gick fort så rätt på. Och där, satt en kontroll! Helt osannolikt, men tecknen är tydliga: detta kommer bli den bästa säsongen nånsin!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Vi i VBOl hade en trevlig aktivitet i ditt samhälle i lördags - tack till din klubb för hjälpen :)

2014-03-10 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0